You are not logged in.
Ma enervezi de-acu. Chiar mai bun decat partea I. Reusesti prin cateva cuvinte dar mai ales prin fotografii sa transmiti o atmosfera de departe. Astept si urmatoarele episoade. Cate ziceai ca sunt? fara numar fara numar fara numar?
PS... frunza aia din prima fotografie a fost cumva ajutata sa ajunga pe pozitie?
Offline
pretind emoticoane cu inimi zdrobite si altele de genu!!!!
nu-i corect sa te chinui sa gasesti cu inima in gat cuvintele potrivite
de data asta preferata mea e cea cu fata in cafenea. Nu stiu de ce.
Cum ai obtinut tonurile alea?
Offline
Am o vorba,nu prea ortodoxa,si imi cer scuze anticipat.Suna cam asa:"si astuia i-a pus al de sus cuvintele degeaba in gura".Si o folosesc atunci cand vad fotografii care nu au nevoie de nici un text,de nici un titlu,imaginea comunica
prin ea insasi...cuvantul ramane undeva in urma,banal,stingher,golit de sens.
Offline
Salut,
Bune pozele.
Cand oi avea timp si chef si daca n'o fi vreun secret major, poate discutam aci pe forum pe baza catorva din ele.
spor
Offline
la intrebari.
@sato,
frunza n-a fost ajutata in mod substantial decat intre cadre. O tot zbura vantul. De vazut prima oara pe banca am vazut-o. Am tras un cadru (miscat) si cand a revenit oglinda m-am trezit ca nu mai e. Am cautat-o pe sub banca si am rugat-o frumos sa mai aiba niste rabdare. Unghiul nu era grozav, adica mi-ar fi convenit sa fie mai in interiorul bancii putin (asa am impins diagonala foarte tare catre extreme) dar asta era, asa a fost.
Am scos trepiedul, am pus f4 (insuficient pt 85 dar se intelege) si am tras inca vreo 3 cadre. Unul a iesit asa cum trebuia. Restul au diverse greseli prin ele.
@degetica
tonurile sunt de la scanare. Nu cunosc exact motivul pt care scannerul decide el sa le faca mai sepia sau mai neutre la tonuri. Nu le-am mai desaturat, le-a scanat si le-am pus direct. O sa incerc sa le virez pe imaginea pe hartie ca sa fie in concordanta.
@antiq
stiu perfect. aseara nu stiam cum sa fac sa nu scriu nici un text. Trebuia, ca e articol. L-am refacut de vreo 3x dupa care am zis ca oricum va uitati la imagini.
@hollow, shoot & ask.
majoritatea sunt 85/1.4 (mostly la 1.4, cateva la f4). E si un 200/2.5 pe acolo. La f4 cred. Film 400 (nominal, fara push).
Offline
docman2 wrote:
@hollow, shoot & ask.
majoritatea sunt 85/1.4 (mostly la 1.4, cateva la f4). E si un 200/2.5 pe acolo. La f4 cred. Film 400 (nominal, fara push).
A 9'a ma intereseaza dpdv al realizarii tehnice.
Offline
Hehe, exact aia ma rodea si pe mine.
Dupa ploaie, diafragma deschisa destul de mult daca e sa ma iau dupa becurile de acolo si dupa DOF (1.4 sau 1.8 probabil), film de 400.Si ar trebui sa ajunga pentru un timp 1/15 sau chiar 1/30 in lumina de strada.
Asteptam sa vedem ce zice docman....
Offline
ce coincidenta... a noua mi-a placut si mie... frumos, ploaie, noapte, felinare... buna atmosfera, parca am intinerit cu 10 ani (sau am imbatranit?) privind la ele... textul un pic prea... mult, mai bine puneai o poezie de baudelaire:)
Offline
departe de mine gandul de a-ti critica textul,nu asta a fost intentia:)...
da,imaginile au fost primele vazute...si apreciate.
Offline
docman2 wrote:
1.4
1/30 (trebuia 1/15 dar l-am subexpus)
85mm
400 tri-x
OK, de inteles atunci.
De la 1/10 in sus ma gandeam, dar eram nedumerit cum de le-ai "inghetat" picioarele.
Offline
antiq wrote:
Si o folosesc atunci cand vad fotografii care nu au nevoie de nici un text,de nici un titlu,imaginea comunica prin ea insasi...
Ana, ok. Insa nu aveai de unde afla amanuntele cu primaria prea harnica si cu frunzele si tot ce a simtit Alex cand a facut fotografiile respective - multe dintre ideile de acolo pot fi sfaturi foarte bune daca mergi toamna la Paris si iti vine ideea sa faci si fotografii. Pana la urma este totusi un ghid de emigrare. Mie mi-a palcut textul, asa scurt cum este. Vine in completare.
Last edited by ggl (18-12-2006 07:44:30)
Offline
antiq wrote:
departe de mine gandul de a-ti critica textul,nu asta a fost intentia:)...
da,imaginile au fost primele vazute...si apreciate.
nici nu era nevoie sa-l critici serios, sunt destul de suparat pe mine
@ggl
problema cu primaria ai sesizat-o corect. M-au adus la exasperare. La prima imagine, cu banca, am iesit fara trepied, era aproape bezna afara. Am tras 2 cadre, ambele miscate. Mi-era clar ca nu reusesc fara. Fuga acasa, iau trepiedul, revin (era 6 seara), ia frunza de unde nu-i. Venise un nenea cu un gen de suflatoare care le grupa sa le poata ridica un camion. Fugareau fiecare ultima frunza amarata de parca erau pline de germeni. Da stiu, infunda canalizarile, etc. Dar totusi.... A trebuit sa il rog sa ma ierte si pe mine 10 minute ca nu moare. Dupa care cand ma intorc, o tanti cu 3 copii era intinsa pe banca. Fiecare imagine are o treaba complicata in spate aici
Offline
6, 7, 8 si 9 preferate, dar 7 imi pare cea mai cea
textul iar bun, exact cum zicea cineva mai sus, sa stii ce faci daca ajungi toamna la Paris
intotdeauna ma vor fascina amanuntele nesemnificative pt turisti, dar care contureaza o lume noua, aparte de cea in care traiesc eu
de fapt viata, pulsul Parisului obisnuit, diferentele intre culturi, obiceiuri, expuse in cuvinte simple pentru oameni obisnuiti, nu umflate ca pt turisti
Offline
Felicitari pentru pozele "Brassai". Excelente. Mi se pare ca au fost facute exact in acelasi loc (cu cele ale maestrului). In mod intentionat, sau doar intamplarea?
De ce "Manual de emigrare"? Mie mi se pare mai mult "Jurnal de emigrant".
Oricum, partea II-a e (si) mai buna decat prima (ca poze). Ai ridicat stacheta pt partea a III-a foarte sus.
Offline
multumesc.
Sunt in acelasi oras. Despre locurile sale nu stiu decat unul in mod cert (langa Notre Dame) dar nici una din fotografii nu e de pe acolo.
Asa-i Parisul neschimbat.
de ce manual de emigrare? Asa am nimerit la inceput titlul.
Multumesc. Promit sa nu va dezamagesc.
Offline