You are not logged in.
Salut,
Problema este ca fotografia nu transmite ici un mesaj.
Dupa mine e o imagine grea. Are sapca care ii estompeaza partial trasaturile fetei... dar din pacate imaginea in sine nu transmite nimic.
Christian
Last edited by christian_curec (27-12-2006 19:07:59)
Offline
Eu vad un nene amarit, pare intr-o situatie naturala. Mina cu tigara, ii completeaza profilul receptionat de privitor.
Chiar daca are fruntea umbrita de sapca, eu nu zic ca ar fi trebuit sa o dea jos, doar pentru acea fotografiere.
Pot sa spun ca ma deranjaza zona alba din coltul stinga jos, nici nu stiu ce reprezinta. Alte sugestii nu pot sa dau.
Offline
multumesc. asa e, zona aia alba ma deranja si pe mine. este un pahar de tzuica de plastic (nasol, uhhh...!)
ar fi trebuit sa il sterg in photoshop? sau e ceva tipic zilelor noastre? (adica sa il las?) de estetic clar nu e estetic... am mai taiat din el, acuma vad ca nu se mai intelege...
cristian, imi pare rau ca imaginea nu iti transmite nimic. in ce sens sa transmita? ma uit la el si ma topesc dupa zambetul ala. barbosul este o persoana extrem de dinamica, se misca non-stop, era seara, timp lung de expunere... am tras cateva cadre, asta e printre cele mai reusite mai ales pentru ca nu se misca, desigur:))
m-a amuzat sa il postez, pentru ca saptamana trecuta am avut o discutie despre barbosi... imi pare rau, este singurul "personaj" cu care m-am intalnit in vacanta de la moeciu...
Offline
ggl wrote:
Vad ca Feininger ala ti-a fost de folos.
asa, asa..pune paie pe foc !
dada, eu as aborda problema putin diferit.
Decat sa rog un personaj din asta "interesant" sa pozeze - deci sa apara intr-o atitudine de "ca la poza" - mai bine il pandesc in ideea de a obtine expresii ceva mai naturale.
Si-apoi...obiectivul ala al tau e destul de lung ca sa-ti permita sa faci treaba asta si mai de departe
Offline
gelu, glumesti cumva? (apropo de "barbos", adica)
da, feininger mi-e tare de folos, in sensul ca nu imi vine deloc sa imi pun aparatul in cui, ci sa ies in strada sa caut subiecte. am citit cam jumate de carte, nu am avut mult timp zilele astea. singurul efect care se vede pana acum este ca fac poze mult mai rar si am inceput sa le mai si gandesc... un pic. adevarul e ca mi-a dat curaj si incredere... incepusem sa ma cam plafonez in platitudinea mea
hollow, crede-ma, NU STATEA CA LA POZA! omul vorbea cu cineva si se misca non-stop, nu am mai vazut om care sa fie atat de expresiv si sa dea din toti muschii in acelasi timp in halul asta. aici am prins un moment in care isi tragea respiratia, adica tragea din tzigare. a fost doar un moment. o sa mai revin cu alte cadre. imi place asta in mod special pentru ca are o dulceata in privire pe care nu o are in celelalte. si feininger m-a invatat sa nu imi fie teama de pozele in care personajul se uita drept la camera, el spune ca e chiar un avantaj, pentru ca il cunoastem direct. lipsa de naturalete ar fi fost un minus, artificialitatea, ceea ce nu cred sa fie cazul aici.
o sa mai revin, pana atunci orice parere imi este de folos.
merci!
Offline
Da, oricum mi se parea natural , de data asta si paharul se vede clar, in schimb pozitia miinii cu tigara, nu mi se pare a fi prea buna. Vreau sa spun e un contrast puternic intre albul tigarii si zona peste care se suprapune (urechea), in general capul e zona de interes, intr-o asfel de imagine.
Pina la urma e greu sa obtii cea mai buna pozitie la un subiect asa de vioi , dar sint de apreciat instantaneele.
Offline
lasand de o parte executia tehnica (nu ca ar fi vreun capat de tara) eu merg pe a 2a cu ochii inchisi !
parerea mea !
hic !
Offline
ggl wrote:
Nu, nu glumesc deloc. Sa incercam altfel: fotografiaza cati mai multi barbosi si boschetari.
DE CE????????????????
(mor de ras)
merci hollow, uitandu-ma mai bine, la prima vad ca am exagerat cu post-prelucrarea... am incercat sa obtin niste tonuri mai "violente" (nu ma intrebati unde am citit lol) dar vad ca tot contrastul mai bland este solutia...
Offline
Asta da... ,chiar ca e bun
PS. - chiar "mor de ris", parca ar fi din comediile vechi asiatice cu karate
Last edited by Tavi F. (29-12-2006 12:07:39)
Offline
colorul e extrem de sters din pacate, haina nu e verde-camuflaj ci gri-bleu-camuflaj, daca mai pui si faptul ca era seara, culorile sunt ca si cum nu ar fi.
merci, gelu, deja incep sa imi dau seama de niste chestii... unde am gresit la prima, de exemplu. o sa o lucrez din nou, sa vad ce mai pot scoate - e luata destul de aproape, la distanta focala de 75 mm. vad ca am cam stricat-o ulterior. sper sa fie mai bine, mai ales ca imi place destul de mult!
sarumana!
Offline
Salut,
A doua fotografie este mult mai buna ca prima. Din foarte multe puncte de vedere.
Din prima fotografie nu reiese de loc ca ar fi un personaj dinamic si nici nu indica ceea ce face sau vrea sa faca.
Mai mult punctul de statie fiind chiar in fata lui ii aplatizeaza toate trasaturile, un 2/3 sau 1/3 stinga/dreapta ar fi dus la un punct de statie mult mai potrivit pentru portret.
De asta spuneam ca fotografia nu transmite nimic.
Christian
Offline
Ultima e un cadru din viata, si eu asa il vad. Prima e un portret la care impresia mea e ca zona de clar e prea indepartata, lasand mana in blur, fara ca asta sa aduca nimic in plus fotografiei.
A doua e un portret, dar sustinut dupa mine doar de "exotismul personajului".
OK, sunt de acord cu poza asiaticului ala ca e .. "curioasa", dar nu cumva e fix din cauza faptului ca subiectul in sine e exotic?
Mi-amintesc de un coleg din Asia cu care am fost impreuna la un curs in Germania si care s-a uitat o groaza pe fereastra autocarului la niste coline pe care eu le consideram de-a dreptul plictisitoare. L-am intrebat ce vede asa de interesant. Si mi-a raspuns: "Spune-mi te rog, aia de colo sunt meri adevarati?".
Offline